مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

هارد ديسك هاي اكسترنال به دو دسته ي Portable , External تقسيم بندي مي شود. هارد ديسك هاي External بيشتر براي ذخيره سازي اطلاعات و محلي براي نگهداري و پشتيبان گيري از آنها مورد استفاده قرار مي گيرند و چندان از آن ها براي انتقال در دفعات زياد استفاده نمي شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط ارمین

کیف لپ تاب باید بتواند لب تاب را از امواج مغناطیسی محافظت کند و زمانی که در محفظه کیف قرار می گیرد کاملاً ارتباطش با محیط بیرون قطع شود . لایه های محافظتی در کیف ها متفاوت است برخی از آن ها اسفنج و ابرهای فشرده هستند و برخی دیگر سلول های هوا



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

قابلیت‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌ها حتی تا همین چند سال گذشته نیز به هیچ عنوان با رده کامپیوترهای حرفه‌ای دسکتاپ در گزینه‌های متفاوت پردازشی و گرافیکی قابل مقایسه نبوده و اصولا از لپ‌تاپ‌ها برای مواقع عدم دسترسی به PC در حین حرکت و به صورت پورتابل استفاده می‌شد.

1x1.trans راهنمای انتخاب لپ تاپ مخصوص بازی

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

هیچ می دانید فرق بین یک لپ تاپ معمولی با یک نوت بوک مخصوص بازی (gaming) در چیست؟ پاسخ این است که بزرگ ترین تفاوت آنها فقط و فقط در گرافیک (GPU) آنهاست.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

ممکن است به پشتوانه حساب های بانکی تان بخواهید وارد نزدیک ترین فروشگاه شده و خیلی سریع اولین لپ تاپی را که فروشنده پیشنهاد می دهد، بخرید. هر فروشنده ای از این روش استقبال می کند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

به روز شده ۹۱/۰۱/۳۱

 قیمت ها از چند بازار بزرگ محصولات دیجیتال در تهران و یا با همکاری شرکت های وارد کننده این محصولات جمع آوری شده و با میانگین گیری روی سایت قرار میگیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

اینجا بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم که در بازار ایران موجود هستند را منتخب کرده ایم و سعی کرده ایم همه سلایق و نیاز ها را نیز پوشش دهیم. مسلم است هیچ گاه یک لیست کامل نیست، اما با توجه به بازار خاص ایران،  و ارزش ریال در برابر دلار، مجبوریم لیست را محدود کرده و از مدلهایی برگزینیم که در بازار وفور بیشتری دارند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

همانگونه که احتمالا بارها شنیده‌اید اپل در آیپد جدید خود از صفحه نمایش رتینا با رزولوشن بسیار بالا استفاده کرده است. اپل تلاش کرد از فلسفه خود در آیفون 4 مبنی بر آنکه پیکسل‌های تصویر آنقدر کوچک باشند که از نگاه کاربران قابل تمایز نباشند در آیپد نسل جدید هم استفاده کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

این بار برای شما بهترین دوربین های خوش قیمت منتخب شده را آماده کرده ایم تا برای سفرهای نوروزی بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اخیرا نیز خصوصا به علت افزایش نرخ ارز، بازار محصولات دیجیتال با یک افزایش شدید قیمتی مواجه بوده است که این امر، انتخاب دوربین های مناسب ارزان قیمت را بسیار سخت تر میکند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد